Salesforce přizpůsobíme na míru Vašim potřebám.

Jedině systém, který plně pokrývá Vaše běžné procesy, Vám usnadní práci. My Vám Salesforce přizpůsobíme na základě Vašich požadavků, vyškolíme Váš tým a poskytneme následnou podporu.

Jsme odborníci na neziskový sektor.

Efektivněji sbírat, ukládat a vyhodnocovat informace znamená lépe komunikovat, sdílet a rozhodovat. V určité fázi vývoje přestane stačit ukládat a zpracovávat data v tabulkových procesorech typu MS Excel a na řadu přijde pokročilé CRM řešení. Naši konzultanti Vám pomohou.

 

1
Správa kontaktů

  • Správa kontaktů: dárci, aktivní dárci, dobrovolníků, firmy, partneři, sponzoři, organizace, klienti, zaměstnanci.
  • Typologie kontaktů a jejich segmentace.
  • Ukládání komunikační historie – emaily, telefony, osobní schůzky, dokumenty.
  • Evidence aktivit kontaktu (v programech, kampaních, projektech).
  • Správa úkolů (např. vytvořit reminder: za měsíc zavolat)
  • Ukládání dokumentů.

„Díky CRM pro neziskovky jsme získali multifunkční nástroj, který nám pomáhá systematicky pracovat s našimi dárci, získávat přehled o komunikaci s důležitými partnery, jednoduše spravovat všechny potřebné kontakty a efektivně oslovovat různé zájmové skupiny i jednotlivce.” Jiří Krejčí, ředitel organizace Tři, o.p.s

2
Pokročilý fundraising

  • Segmentace dárců (individuální, pravidelní, významní) a sponzorů
  • Sledování došlých darů a došlých plateb.
  • Detailní historie darů u dárce
  • Transakční emaily (automatické emaily dárci za došlou platbu, upozornění na nepřijatý dar).
  • Evidence, sledování a vyhodnocování fundraisingových kampaní.
  • Generování potvrzení o daru v pdf (hromadně emailem)
  • Správa a generování dokumentů (na základě šablon): potvrzení o daru, darovací smlouva.

Salesforce používáme pro potřeby fundraisingového oddělení. Administrujeme v něm veškerá data z oblasti individuálního i firemního fundraisingu. Využíváme jej jako kořenový systém, který propojujeme s dalšími aplikacemi jako jsou například nejrůznější platební brány, propojení s bankovními účty či email marketingový program.” říká Jakub Roun, fundraiser organizace Armáda Spásy

3
Automatizace a komunikace

  • Transakční emaily (poděkování po přijetí daru, upozornění na nedošlou platbu, email dárci k narozeninám, atd.)
  • Na základě work-flow přeřazování dárce mezi kategoriemi a přiřazování k příslušným kampaním.
  • Rozesílání hromadných emailů – newlettery, pozvánky, potvrzení o daru.
  • Analýza aktivit kontaktů na sociálních sítích.
  • Integrace do poštovního klienta – Mailchimp a MS Outlook.

„Naši kolegové pracují často z domova. Řešili jsme jak si v této situaci udržet přehled o všech fundraisingových krocích organizace od plánování přes realizaci po závěrečné vyúčtování. Implementace Salesforce nám umožnil efektivní sdílení dat a procesů.” Bohuslav Hůlka, předseda Sportovní klub vozíčkářů

4
Správa programů a projektů

  • Evidence jednotlivých programů a projektů organizace
  • Správa projektů (účastníci, dokumenty)
  • Správa programů (aktivity)
  • Přehled grantových a dotačních příležitostí

Salesforce je pro organizaci obrovský přínos. Troufám si říct, že 70 % našich zaměstnanců s ním pracuje dennodenně. Rozhraní je přizpůsobené uživateli, takže se všechno jednoduše hledá a všechno má svoji logiku. To je něco, co se naučí opravdu každý. Když máme interní školení pro zaměstnance, tak trvá možná hodinu a pak vím, že kolegové ještě budou mít nějaké dotazy, ale po nich v něm budou schopní pracovat úplně samostatně“. Jakub Cipra, Rubikon Centrum

5
Správa chodu organizace

  • Správa a řízení běžné agendy organizace.
  • Role, udělování práv k jednotlivým objektům a dokumentům.
  • Sdílení dokumentů na cloudovém úložišti.
  • Komunikace se zaměstnanci, dobrovolníky i členy organizace.
  • Sledování úkolů napříč týmem.

“Když přijde kontrola, tak na cokoliv si vzpomenou, jim můžeme během pár chvíli připravit, nebo ihned ukázat v systému. Ta práce se celkově zefektivnila a zrychlila. Můžeme snáz vyhodnocovat data, které jsme dřív nemohli a tak máme například přehled o úspěšnosti jednotlivých klientů, co nám pomáhá líp zacílit naši pomoc. Nejdůležitější ale je, že nám umožňuje mnohem méně se starat o administrativu a my se můžeme mnohem víc věnovat našim klientům.“ Jakub Purdjak, ředitel AGAPO

6
Tvorba seznamů, reportů

  • Výběr informací, která chcete zahrnout do reportu (objekty/pole), snadné sestavení přes “rychlé vyhledávání”, určování pořadí, sbalování stejných hodnot, různé formáty reportu, možnost shrnutí (součty, průměry, maxima a minima).
  • Zachycení příležitostí a potenciálu organizace díky informacím o výsledcích a plánech (potencionální, ukončené, rozpracované, úspěšné a neúspěšné aktivity a kampaně)
  • Reporting fundraisingu. Kampaně: název, datum, typ, ukončení, response, náklady, výnosy. Dary: datum, částka, způsob platby, účel daru, jméno dárce…
  • Exporty reportů do formátů běžně používaných formátů (xls, csv.) a typů: Tabular, Summary, Matrix a Joined.
  • Dashboardy: schema builder, cross filtry, formula a roll-up pole, custom report types.
  • Umožňuje analyzovat veškerá data díky interaktivním vizualizacím. Díky standardní Business Intelligence funkci pracuje i s nestrukturovanými daty.

“Salesforce je velmi flexibilní, takže když z praktické zkušenosti vyplyne potřeba něco změnit, tak to jako administrátorka umím udělat a hned. To je velká výhoda. Pracovní proces je mnohem plynulejší a člověk nepotřebuje platit externí pomoc.” Hana Mlkvá, Červený nos Clowndoctors

7
Integrace na banky a Darujme.cz

  • Evidence plateb a synchronizace s bankami (KB, CSAS, ČSOB,FIO, Unicredit, Raiffeisenbank, Moneta, GE, Tatra, Slovenská spořitelna).  Nabízí automatické načítání transakcí (příchozích i odchozích) z banky, přiřazování ke kontaktu (dárci) a ke kampani. 
  • Integrace na platební brány Darujme.cz a Darujme.sk.
  • Integrace na ARES I GDPR I Fakturoid I Merk I Mailchimp I Smartemailing I Smartform I SMS brána I Složenky I SIPO I Telefundraising I Vocative

“Integrace na české i zahraniční banky a dárcovskou bránu Darujme.cz (Darujme.sk) je dnes naprostou samozřejmostí. Bez této automatizace se obejde málokterá organizace.” Petra Joklová, CRM pro neziskovky.

Získejte zkušební verzi

Na stránkách Salesforce vyplňte registrační formulář Enterprise Edition Trial neobsahující Nonprofit Starter Pack (Pack nebudete potřebovat). Zkušební verze na 30 dní začíná běžet ihned po registraci. Během těchto dnů je nutné zažádat o licenci. Doporučujeme učinit tak co nejdříve.

Vyřízení licence může trvat až 10-30 dní.

6 jednoduchých kroků, které vás dovedou k žádosti o udělení licence. V jednotlivých krocích odpovíte na jednoduché otázky, přiložíte své zakládací dokumenty a vysvětlíte, jak vám Salesforce pomůže v poslání organizace.

Tento web spolku CRM pro neziskovky, z.s. ke svému fungování, analýze návštěvnosti a lepšímu cílení reklamy používá cookies. Setrváním na tomto webu a jeho dalším používám s tímto vyjadřujete souhlas. Více informací o ochraně osobních údajů a cookies zde.