Salesforce pro neziskové organizace

Správně používaný CRM systém omezí každodenní rutinu na nezbytné minimum, takže se budete moci věnovat smysluplnější práci – ať už s dárci, nebo na projektech. Neziskovkám poskytuje Salesforce svůj software zdarma. A pokud vám základní nastavení nestačí, přizpůsobíme ho na míru vašim požadavkům. Také zaučíme váš tým a poskytneme následnou podporu formou konzultací a školení

Jsme IT odborníci na neziskový sektor

Profesionální komunikace s dárci, sdílení dat napříč odděleními a dobrá rozhodnutí na základě dat: to jsou hlavní přínosy IT řešení v neziskové organizaci. Společně nastavíme automatické procesy a naučíme vás, jak s daty dobře nakládat a snadno je vyhodnocovat.

Salesforce pro neziskové organizace přehledně

1
Správa kontaktů

  • Správa kontaktů: dárci, aktivní dárci, dobrovolníků, firmy, partneři, sponzoři, organizace, klienti, zaměstnanci
  • Typologie kontaktů a jejich segmentace
  • Ukládání komunikační historie – e-maily, telefony, osobní schůzky, dokumenty
  • Evidence aktivit kontaktu (v programech, kampaních, projektech)
  • Správa úkolů (například tvorba reminderů „za měsíc zavolat“)
  • Ukládání dokumentů

„Díky CRM pro neziskovky jsme získali multifunkční nástroj, který nám pomáhá systematicky pracovat s našimi dárci, získávat přehled o komunikaci s důležitými partnery, jednoduše spravovat všechny potřebné kontakty a efektivně oslovovat různé zájmové skupiny i jednotlivce.“ Jiří Krejčí, ředitel organizace Tři, o.p.s.

2
Pokročilý fundraising

  • Segmentace dárců (individuální, pravidelní, významní) a sponzorů
  • Sledování došlých darů a došlých plateb
  • Detailní historie darů u dárce
  • Transakční e-maily (automatické e-maily dárci za došlou platbu, upozornění na nepřijatý dar)
  • Evidence, sledování a vyhodnocování fundraisingových kampaní
  • Generování potvrzení o daru v PDF (hromadně e-mailem)
  • Správa a generování dokumentů (na základě šablon): potvrzení o daru, darovací smlouva

Salesforce používáme pro potřeby fundraisingového oddělení. Administrujeme v něm veškerá data z oblasti individuálního i firemního fundraisingu. Využíváme jej jako kořenový systém, který propojujeme s dalšími aplikacemi, jako jsou například nejrůznější platební brány, propojení s bankovními účty či e-mailingový program,” říká Jakub Roun, fundraiser organizace Armáda Spásy

3
Automatizace a komunikace

  • Transakční e-maily (poděkování po přijetí daru, upozornění na nedoručenou platbu, e-mail dárci k narozeninám, atd.)
  • Na základě work-flow přeřazování dárce mezi kategoriemi a přiřazování k příslušným kampaním
  • Rozesílání hromadných e-mailů – newslettery, pozvánky, potvrzení o daru
  • Analýza aktivit kontaktů na sociálních sítích
  • Integrace s e-mailovým klientem – Mailchimp a MS Outlook

„Naši kolegové pracují často z domova. Řešili jsme, jak si v této situaci udržet přehled o všech fundraisingových krocích organizace od plánování přes realizaci po závěrečné vyúčtování. Implementace Salesforce nám umožnil efektivní sdílení dat a procesů.“ Bohuslav Hůlka, předseda Sportovního klubu vozíčkářů

4
Správa programů a projektů

  • Evidence jednotlivých programů a projektů organizace
  • Správa projektů (účastníci, dokumenty)
  • Správa programů (aktivity)
  • Přehled grantových a dotačních příležitostí

Salesforce je pro organizaci obrovský přínos. Troufám si říct, že 70 % našich zaměstnanců s ním pracuje dennodenně. Rozhraní je přizpůsobené uživateli, takže se všechno jednoduše hledá a všechno má svoji logiku. To je něco, co se naučí opravdu každý. Když máme interní školení pro zaměstnance, tak trvá možná hodinu a pak vím, že kolegové ještě budou mít nějaké dotazy, ale po nich v něm budou schopní pracovat úplně samostatně“. Jakub Cipra, Rubikon Centrum

5
Správa chodu organizace

  • Správa a řízení běžné agendy organizace
  • Role, udělování práv k jednotlivým objektům a dokumentům
  • Sdílení dokumentů na cloudovém úložišti
  • Komunikace se zaměstnanci, dobrovolníky i členy organizace
  • Sledování úkolů napříč týmem

„Když přijde kontrola, tak na cokoliv si vzpomenou, jim můžeme během pár chvíli připravit, nebo ihned ukázat v systému. Ta práce se celkově zefektivnila a zrychlila. Můžeme snáz vyhodnocovat data, která jsme dřív nemohli, a tak máme například přehled o úspěšnosti jednotlivých klientů, což nám pomáhá líp zacílit naši pomoc. Nejdůležitější ale je, že nám umožňuje mnohem méně se starat o administrativu, a my se můžeme mnohem víc věnovat našim klientům.“ Jakub Purdjak, ředitel AGAPO

6
Tvorba seznamů, reportů

  • Výběr informací, které chcete zahrnout do reportu, snadné sestavení přehledu přes „rychlé vyhledávání”, určování pořadí, sbalování stejných hodnot, různé formáty reportu, možnost shrnutí (součty, průměry, maxima a minima)
  • Zachycení příležitostí a potenciálu organizace díky informacím o výsledcích a plánech (potencionální, ukončené, rozpracované, úspěšné a neúspěšné aktivity a kampaně)
  • Reporting fundraisingu: kampaně (název, datum, typ, ukončení, response, náklady, výnosy); dary (datum, částka, způsob platby, účel daru, jméno dárce)
  • Exporty reportů do běžně používaných formátů (.xls, .csv) a typů: Tabular, Summary, Matrix a Joined
  • Dashboardy: schema builder, cross filtry, formula a roll-up pole, custom report types
  • Umožňuje analyzovat veškerá data pomocí interaktivních vizualizací. Díky standardní Business Intelligence funkci pracuje i s nestrukturovanými daty

„Salesforce je velmi flexibilní, takže když z praktické zkušenosti vyplyne potřeba něco změnit, tak to jako administrátorka umím udělat a hned. To je velká výhoda. Pracovní proces je mnohem plynulejší a člověk nepotřebuje platit externí pomoc.” Hana Mlkvá, Červený nos Clowndoctors

7
Integrace na banky a Darujme.cz/sk

  • Evidence plateb a synchronizace s bankami (KB, CSAS, ČSOB, FIO, Unicredit, Raiffeisenbank, Moneta, GE, Tatra, Slovenská spořitelna).  Nabízí automatické načítání transakcí (příchozích i odchozích) z banky, přiřazování ke kontaktu (dárci) a ke kampani. 
  • Integrace na platební brány Darujme.cz a Darujme.sk.
  • Integrace na ARES I GDPR I Fakturoid I Merk I Mailchimp I Smartemailing I Smartform I SMS brána I Složenky I SIPO I Telefundraising I Vocative

„Integrace na české i zahraniční banky a dárcovskou bránu Darujme.cz (Darujme.sk) je dnes naprostou samozřejmostí. Bez této automatizace se obejde málokterá organizace.” Petra Joklová, CRM pro neziskovky.

Tento web spolku CRM pro neziskovky, z.s. ke svému fungování, analýze návštěvnosti a lepšímu cílení reklamy používá cookies. Setrváním na tomto webu a jeho dalším používám s tímto vyjadřujete souhlas. Více informací o ochraně osobních údajů a cookies zde.