Nadace České spořitelny a Salesforce - CRM pro neziskovky

Nadace České spořitelny a Salesforce

5. 8. 2020

Nadace CS si vybrala CRM Salesforce, protože fandí přehledným systémům, které slouží lidem. Implementace, import dat i zaškolení proběhlo na jedničku.

Nadace ČS fandí „systému pro lidi“. Začala u sebe

Nadace České spořitelny podporuje systémové změny ve vzdělávání a předškolní péči. Proto chtějí mít její pracovníci pořádek na vlastním stole. Profesionálové v oblasti bankovnictví sáhli po spolehlivém CRM Salesforce, protože nabízí uživatelsky příjemné prostředí a cloudovou platformu. Za neopomenutelnou výhodu označují pracovníci i služby CRM pro neziskovky.

Mít všechno na jednom místě

Neziskovka rozděluje příspěvky rozličným projektům, spolupracuje na firemním dárcovství nebo třeba programech rozvoje finanční gramotnosti. Postupem času se jejich agenda rozkošatila tak, že zaměstnanci potřebovali jeden systém pro všechna data. Navíc ho chtěli propojit s bankovnictvím. Nadace se tedy v roce 2018 obrátila na CRM pro neziskovky.

Kouzlo přehlednosti

Implementace systému proběhla hladce. Dobrovolník zavedl CRMpřipravil a importoval data ze všech zdrojů a zaškolil všechny zainteresované. „Byla radost s ním spolupracovat, vše uměl vysvětlit a připravit. Jeho profesionalita a znalost systému byla super,“ pochvaluje si Lucie Styblíková.