Adra: Salesforce a humanitární pomoc - CRM pro neziskovky
Nejbližsí akce 23. 3. 2023 Reporty a grafy v Salesforce CRM

Adra: Salesforce a humanitární pomoc

20. 5. 2020

ADRA si vybrala CRM Salesforce, protože umí fundrasing přátelský lidem. Neziskovka pomáhá v krizích a díky CRM systému to zvládá vlídně a profesionálně.

Přátelská a profesionální ADRA, i díky Salesforce 

ADRA Česká republika dělá spoustu věcí. Dokáže rychle a pružně nabízet pomoc při humanitárních katastrofách, pomáhá lidem v rozvojových zemích, propojuje dobrovolníky s potřebnými. Organizuje programy na podporu znevýhodněných skupin ve společnosti, ale i globální rozvojové vzdělávání. Organizace hledala systém, který by zvládl různorodou agendu

Zadání: Přátelský a profesionální fundraising

Nejvíce si organizace stěžovala na zpracování plateb.

Dříve bylo složité získat informaci o platbě. Standardní cesta přes účetní oddělení trvala tři týdny. Když se dárce zajímal o svou platbu, naše pomalá reakce nepůsobila důvěryhodně,“ vzpomíná fundraiserka Karolína Kratochvílová. Přitom tuto informaci potřebuje fundraiser ideálně už ve chvíli, kdy mu dárce zavolá. Neziskovka tedy potřebovala nastavit fundraisingpropojit banky a darovací platformy s fundraisingem, a to včetně darů v jiných měnách

Řešení: automatické procesy a rychlé reporty

Implementace začala základním nastavením fundraisingu. Databáze ukládá všechna data o dárcích včetně dárcovské historie či komunikace na jednom místě bez zbytečného listování a překlikávávání. Díky cloudovému řešení sdílí data všichni s přístupem do úložiště. Zjišťování informací a rozhodování se značně urychluje

Následovala integrace automatických procesů, která propojila systém s bankami a darovací platformou Darujme.cz, správa kampaní včetně jejich vyhodnocování a další vylepšení. 

Neziskovka hojně využívá technickou podporu a školení od CRM pro neziskovky.

Nejvíce oceňuji spolupráci s IT dobrovolníkem Tonym, který nám pomohl s většinou našich požadavků. A že jich nebylo málo. Vzhledem k velikosti naší databáze bych řekla, že supportu není nikdy dost,

chválí Karolína Kratochvílová.