Salesforce je špičkový cloudový CRM systém

Vyniká obrovskou modularitou. Lze na něm postavit řešení vhodná pro komerční i neziskový sektor. Abyste mohli využít potenciál Salesforce na maximum, je nutné ho přizpůsobit na míru potřebám vaší organizace.

CRM systém Salesforce vám umožní efektivněji pracovat s daty

Efektivněji sbírat, ukládat a vyhodnocovat znamená lépe komunikovat, sdílet a rozhodovat.

Informace jsou žádaným zbožím dnešní doby. Pracovat s nimi potřebují všechny společnosti. Neziskové organizace nevyjímaje. V určité fázi vývoje přestane stačit ukládat a zpracovávat data v tabulkových procesorech typu MS Excel a na řadu přijde pokročilé CRM řešení.

1
Správa kontaktů

  • Správa kontaktů dárců, dobrovolníků, firem, partnerů, sponzorů, organizací, klientů, zaměstnanců
  • Ukládání komunikační historie – emaily, telefony, osobní schůzky, dokumenty
  • Evidence aktivit kontaktu (v programech, kampaních, projektech)

„Díky CRM pro neziskovky jsme získali multifunkční nástroj, který nám pomáhá systematicky pracovat s našimi dárci, získávat přehled o komunikaci s důležitými partnery, jednoduše spravovat všechny potřebné kontakty a efektivně oslovovat různé zájmové skupiny i jednotlivce.” Jiří Krejčí, ředitel organizace Tři, o.p.s

2
Pokročilý fundraising

  • Segmentace dárců
  • Automatické emaily
  • Evidence, sledování a vyhodnocování fundraisingových kampaní
  • Detailní historie darů u dárce
  • Evidence plateb a synchronizace s bankovními výpisy
  • Integrace na platební brány Darujme.cz / Darujme.sk
  • Generování potvrzení o daru

Salesforce používáme pro potřeby fundraisingového oddělení. Administrujeme v něm veškerá data z oblasti individuálního i firemního fundraisingu. Využíváme jej jako kořenový systém, který propojujeme s dalšími aplikacemi jako jsou například nejrůznější platební brány, propojení s bankovními účty či email marketingový program.” říká Jakub Roun, fundraiser organizace Armáda Spásy

3
Cílená komunikace

  • Segmentace kontaktů – vytváření seznamů podle zvolených kritérií (uchovávaných dat)
  • Rozesílání hromadných emailů – newlettery, pozvánky, potvrzení o daru
  • Analýza aktivit kontaktů na sociálních sítích
  • Integrace do poštovního klienta – Mailchimp a MS Outlook

“Když přijde kontrola, tak na cokoliv si vzpomenou, jim můžeme během pár chvíli připravit, nebo ihned ukázat v systému. Ta práce se celkově zefektivnila a zrychlila. Můžeme snáz vyhodnocovat data, které jsme dřív nemohli a tak máme například přehled o úspěšnosti jednotlivých klientů, co nám pomáhá líp zacílit naši pomoc. Nejdůležitější ale je, že nám umožňuje mnohem méně se starat o administrativu a my se můžeme mnohem víc věnovat našim klientům.“ Jakub Purdjak, ředitel AGAPO

4
Správa programů a projektů

  • Evidence jednotlivých programů a projektů organizace
  • Správa projektů (účastníci, dokumenty)
  • Správa programů (aktivity)
  • Přehled grantových a dotačních příležitostí

Salesforce je pro organizaci obrovský přínos. Troufám si říct, že 70 % našich zaměstnanců s ním pracuje dennodenně. Rozhraní je přizpůsobené uživateli, takže se všechno jednoduše hledá a všechno má svoji logiku. To je něco, co se naučí opravdu každý. Když máme interní školení pro zaměstnance, tak trvá možná hodinu a pak vím, že kolegové ještě budou mít nějaké dotazy, ale po nich v něm budou schopní pracovat úplně samostatně“. Jakub Cipra, Rubikon Centrum

5
Správa chodu organizace

  • Správa a řízení běžné agendy organizace
  • Role, udělování práv k jednotlivým dokumentům podle potřeby organizace
  • Sdílení dokumentů na cloudovém úložišti

„Naši kolegové pracují často z domova. Řešili jsme jak si v této situaci udržet přehled o všech fundraisingových krocích organizace od plánování přes realizaci po závěrečné vyúčtování. Implementace Salesforce nám umožnil efektivní sdílení dat a procesů.” Bohuslav Hůlka, předseda Sportovní klub vozíčkářů

6
Tvorba seznamů, reportů

  • Tvorba seznamů dle potřeb výkaznictví
  • Reporting pro vyhodnocování kampaní a manažerské rozhodování
  • Exporty reportů do formátů běžně používaných dokumentů

“Salesforce je velmi flexibilní, takže když z praktické zkušenosti vyplyne potřeba něco změnit, tak to jako administrátorka umím udělat a hned. To je velká výhoda. Pracovní proces je mnohem plynulejší a člověk nepotřebuje platit externí pomoc.” Hana Mlkvá, Červený nos Clowndoctors

Získejte zkušební verzi

Na stránkách Salesforce vyplňte registrační formulář Enterprise Edition Trial neobsahující Nonprofit Starter Pack (Pack nebudete potřebovat). Zkušební verze na 30 dní začíná běžet ihned po registraci. Během těchto dnů je nutné zažádat o licenci. Doporučujeme učinit tak co nejdříve.

Vyřízení licence může trvat až 10 dní.

6 jednoduchých kroků, které vás dovedou k žádosti o udělení licence. V jednotlivých krocích odpovíte na jednoduché otázky, přiložíte své zakládací dokumenty a vysvětlíte, jak vám Salesforce pomůže v poslání organizace.

Tento web spolku CRM pro neziskovky, z.s. ke svému fungování, analýze návštěvnosti a lepšímu cílení reklamy používá cookies. Setrváním na tomto webu a jeho dalším používám s tímto vyjadřujete souhlas. Více informací o ochraně osobních údajů a cookies zde.