Zurück zu allen

3 aplikace pro Salesforce zdarma

Vylepšete váš CRM systém. Nabízíme vám tři tipy na šikovné aplikace pro váš Salesforce. S implementací vám v CRM pro neziskovky rádi pomůžeme.

Zdarma, ale stojí za to – 3 aplikace pro Salesforce

Výhodou CRM Salesforce je bezpochyby široká nabídka aplikací, která umožňuje „ušít“ systém na míru přímo vaší neziskovce. Tento benefit se ale může stát překážkou, když vás nabídka zahltí. Z moře možností jsme proto vytáhli tři tipy, které využije každý.

Mailchimp

Když přijde řeč na newslettery, Mailchimp znají snad všichni. Za jeho popularitou stojí intuitivní obsluha stylu drag-and-drop. E-mail skládáte z prvků, které vybíráte v bočním panelu do některé z nabízených šablon. Navíc si rozumí s WordPressem a dalšími aplikacemi, můžete využít různé automatizace, personalizace a mnoho dalšího. Popravdě, zdarma zůstává jen do 2000 uložených kontaktů, ale nejmenším neziskovkám to stačí. Dá se propojit se Salesforce, to je velká výhoda.

Campaign Combiner 

Jak název napovídá, Campaign Combiner vám namíchá lidi do nové kampaně z těch předchozích. Umožňuje dát do cílové skupiny různé adresáty a jiné naopak vyloučit. Jeden příklad za všechny: potřebujete poslat e-mail všem, které jste kontaktovali ve dvou předchozích kampaních, ale ne těm, které jste oslovili pro třetí kampaň. Tento pomocník dříve použité kontakty přiřadí k nové kampani a vyřadí duplicity nebo i lidi, které právě teď oslovit nechcete. Doplněk se hodí pro newslettery, ale stejně tak můžete pracovat s kontakty, které zvete na školení, workshopy nebo třeba prezentace

Clean your room

Clean your room je Marií Kondo vaší práce: neúprosně pravdivá a důsledná. Jak pracuje? Kontroluje záznamy účtů, kontaktů i kampaní. Jestliže třeba chybí důležitá data nebo notoricky odkládáte jisté akce, zobrazí je na týdenním výpise. Na tomhle seznamu se asi rádi neocitnete, pravda. Účel to ale plní: donutí vás řešit resty a třeba i na poslední chvíli zachrání. Každopádně zvýší kvalitu a výtěžnost vašich dat. A třeba i motivaci dotahovat práci do úspěšné koncovky.

Pro CRM pro neziskovky:

Marie Jüptner Medková