Zpět na všechny

Armáda spásy v České republice, z.s.: Nocleženky i ordinace pro lidi bez domova v Salesforce

Salesforce CRM pomáhá Armádě spásy komunikovat s více než 40 000 dárci a realizovat kampaně s celostátním dosahem

Kdo je Armáda Spásy?

Cílem Armády spásy v České republice je fyzická, sociální, morální a duchovní podpora lidí všech věkových kategorií, a to na křesťanských principech. Cílovou skupinou Armády spásy jsou všichni ti, kteří se ocitli v obtížné životní situaci, ale také ti, kteří hledají jakoukoliv duchovní pomoc či oporu. Armáda spásy provozuje sociální zařízení a komunitní centra v 6 krajích a 14 městech v ČR, ve kterých poskytuje více než 60 registrovaných sociálních služeb. Každý den jejich služeb využívá přes tisíc znevýhodněných osob. Zejména se jedná o osoby bez přístřeší, ohrožené děti, mládež a rodiny, seniory a osoby se závislostmi.

K čemu využívá Salesforce?

Salesforce používáme pro potřeby fundraisingového oddělení. Administrujeme v něm veškerá data z oblasti individuálního i firemního fundraisingu. Využíváme jej jako kořenový systém, který propojujeme s dalšími aplikacemi jako jsou například nejrůznější platební brány, propojení s bankovními účty či email marketingový program.” říká Jakub Roun, fundraiser organizace.

Salesforce nám umožňuje budovat vztah s dárci – automaticky jim poděkovat či zaslat potvrzení o daru, ale také efektivně zpracovávat data získaná při našich aktivitách a následně je dále používat.

Díky Salesforce jsme dnes schopni evidovat a komunikovat s více než 40 000 dárci a  realizovat kampaně s celostátním dosahem jako je např. Nocleženka. To vše zkvalitňuje naší péči o dárce a pomáhá zvyšovat zisk z fundrasingu a tak pomáhat co největšímu počtu ohrožených osob.

Spolupráce s CRM pro neziskovky

Spolupráce s CRM pro neziskovky se nese již mnoho let v přátelském duchu a technické obtíže, které sebou používání takového systému samozřejmě přináší, jsou vždy velice profesionálně vyřešeny. Díky konzultantovi, který byl naší organizaci přidělen, se doba řešení těchto problémů výrazně zkrátila. Jsme velice rádi, že se máme na koho obrátit v případě potíží  a věříme, že spolupráce bude nadále pokračovat při dalším využívání Salesforce při naší práci.”, říká Jakub Roun.

Tento web spolku CRM pro neziskovky, z.s. ke svému fungování, analýze návštěvnosti a lepšímu cílení reklamy používá cookies. Setrváním na tomto webu a jeho dalším používám s tímto vyjadřujete souhlas. Více informací o ochraně osobních údajů a cookies zde.