Zpět na všechny

Nenechte své vztahy s dárci v létě ochladnout

Je doba dovolených. Přemýšleli jste, jak vaše dárce v tomto období oslovit? Co nového jim v těchto letních měsících nabídnout? Přinášíme vám několik tipů!

Pokud vztahy se svými dárci opravdu řídíte, měli byste vědět, jak reagují na aktivity, které pro ně připravujete. Ideálně byste měli znát, proč si dárce vybral zrovna vaší neziskovou organizaci, zjistit jeho motivaci. Pomůže vám to v prohloubení vzájemného vztahu a případně v zapojení dárce do chodu neziskovky.

Aktivitami můžeme rozumět: pozvánky na benefiční akce (večery, koncerty…), sportovní utkání, setkání s vašimi klienty, dny otevřených dveří ve vaší organizaci, zasílání emailů, telefonáty, schůzky atd.

V každém případě by mělo být v organizaci jasné, kdo a jak často s dárcem komunikuje – kdo mu volá a píše, kdo ho zve na akce atd. Nezapomínejte tyto informace uchovávat ve své CRM databázi. Dárcem nemusí být fyzická osoba, ale může jím být i firma. Zkuste vymyslet nějakou zajímavou aktivitu, která se zaměstnancům firmy může líbit. V dnešní době máte okolo sebe spoustu inspirace, která vám pomůže vaše fundraisingové aktivity okořenit. Dejte si s kolegy brainstorming někde v parku pod stromem nebo u vody, případně tam pozvěte své dárce, které tak zapojíte do činnosti vaší neziskovky a kdo ví, třeba vám pomohou vymyslet nějakou skvělou akci.

Hodně štěstí!