Zpět na všechny

Čas vánočních fundraisingových kampaní nastal

Každoročně trávíme před koncem roku spoustu času vytvářením seznamů lidí, kterým chceme posílat vánoční přání, PF, speciální dárcovské dopisy s poděkováním za podporu nebo pozvánky na vánoční večírky. Pokud jste i letos dělali tuto práci manuálně, zkuste se zamyslet nad tím, jak by šlo tuto poměrně rutinní záležitost automatizovat.

Pro ty z vás, kteří používají CRM systém Salesforce, jsme sepsali následující postup:

1. Definujte si v rámci týmu, jaké skupiny lidí chcete oslovit.

2. V systému si vytvořte report s filtrem, který danou skupinu definuje (za předpokladu, že máte na kartách kontaktů a firem tyto skupiny definované),

Příklad: Chci oslovit všechny dobrovolníky, kteří s námi letos spolupracovali a chci je pozvat na vánoční večírek. Podmínkou je, že všichni dobrovolníci jsou v systému kategorizováni, tzn. na kartě kontaktu mají zvolenou kategorii “dobrovolník”.

Příklad: Chceme poslat PF všem našim partnerům a sponzorům. Opět je nutné, abyste měli u příslušných firem či jednotlivců zadáno, že se jedná o vašeho partnera či sponzora. Pak si můžete jednoduše prostřednictvím hromadné korespondence udělat výběr či pro písemné PF report. Je to tak snadné!

3. Seznam zpracujete do emailové či písemné podoby a odešlete.