Objevte Chatter, nový nástroj Salesforce - CRM pro neziskovky

Objevte Chatter, nový nástroj Salesforce

14. 1. 2014

Chatter představuje novou funkci Salesforce CRM, která vám usnadní spolupráci s kolegy. Umožňuje přidávání příspěvků, jejich komentování i lajkování.

Chatter je nový způsob, jak můžete spolupracovat s kolegy. Dostupný je přímo na Homepage v horní části obrazovky. Přes Chatter můžete přidávat své vlastní příspěvky nebo sledovat příspěvky ostatních uživatelů / záznamů. Získáte tak nejčerstvější informace od těchto uživatelů a aktuální statusy sledovaných projektů. Budete mít přehled. Pokud si příspěvky z jakéhokoliv důvodu nepřejete vidět, je možné je jednoduše skrýt pomoci odkazu Hide Feed.

Přidání Chatter příspěvku

Klikněte na Homepage, nebo na váš profil ([Vaše jméno] ➪ My profile). Do okna “What you are working on” napište příspěvek. Pokud chcete k vašemu příspěvku vložit soubor nebo internetový odkaz klikněte na ikonku File nebo Link. Pokud chcete publikovat příspěvek v rámci specifické skupiny uživatelů, vyberte “Group” a zadejte název skupiny. Jinak příspěvek uvidí všichni uživatelé, kteří vás sledují. Na závěr klikněte na tlačítko Share a příspěvek publikujte. Příspěvek můžete kdykoliv smazat (“Delete” vedle uveřejněného příspěvku).

Komentování a lajkování příspěvků

Chatter umožňuje přidávat komentáře k příspěvkům a tím vytvářet konverzace. Komentář k příspěvku přidáte kliknutím na odkaz Comment pod vybraným příspěvkem. Pokud chcete, můžete k Vášemu komentáři vložit soubor kliknutím na odkaz Attach file. Komentáře můžete přidávat i ke konkrétním záznamům. Uvidíte je jak na svojí Chatter zdi, tak v sekci Chatter feed u konkrétního záznamu. Chatter umožňuje kromě komentováni i lajkování příspěvků. Označením příspěvku “like” dáváte ostatním vědět, že se Vám příspěvek líbí.

Pro CRM pro neziskovky napsala Andrea Dobročková