Informační technologie pomáhají neziskovkám

Nezbytným nástrojem komunikace se neziskovkách stávají informační technologie. Patří mezi ně například i Salesforce CRM, s jehož implementací vám rádi pomůžeme. 

Rostoucí zájem o svět informačních technologií v neziskovém sektoru dokazují aktivity, které organizují neziskové organizace ve spolupráci s komerčními partnery i nabídka produktů a služeb různých dodavatelů zaměřující se speciálně na neziskové organizace. Dnes jsem se opět přesvědčila, že moderní informační technologie vrůstají do prostředí neziskových organizací. A ty si čím dál více uvědomují, že bez funkčních softwarových řešení nemohou držet krok s dobou a dosahovat svých poslání.

Ještě donedávna zaměstnancům neziskovek stačil pevný počítač se základním software. Počítače bývaly pomalé. Zálohování dat probíhalo v režii samotných zaměstnanců (takže k žádným zálohám téměř nedocházelo), výpadky sítí nebyly výjimkou a dosáhnout na kvalitní software bylo pro řadu NNO snem. Důvod je jasný, nebyly peníze a tento problém přetrvává. Situace se však mění. Díky programu Techsoup ČR, který v režii Nadace Via, Sdružení Via a Microsoftu jako globální platformy Teschoup nabízí širokou škálu produktů od různých dodavatelů za symbolickou cenu.

Dnes se o tom neziskovky mohly přesvědčit na Dni pro neziskové organizace, který organizoval tým Sdružení Via. Na letošním programu byly hlavními tématy Technologie v neziskovém sektoru se zaměřením na produkty Microsoftu a program Techsoup. V odpoledním bloku se konaly workshopy se zaměřením na efektivní komunikaci s médii, plánování projektů a sdílení projektové dokumentace, e-mail marketing, Customer Relationship Management (CRM) pro neziskové organizace, sociální sítě a Online fundraising. Nabídka workshopů byla opravdu široká a každý si mohl vybrat dle svých aktuálních potřeb, které zrovna řeší.

V rámci bloku CRM pro neziskové organizace nechyběla zmínka o naší činnosti v oblasti implementace CRM systému Salesforce. Program Techsoup nabízí získání licencí produktů Microsoft Dynamics. Ukazuje se, že téma řízení vztahů s dárci, na které CRM přináší recept, je pro neziskovky klíčové. A také to, že spíše než kvality systémů samotných, zajímá zaměstnance neziskovek více problematika jejich zavádění do praxe potažmo přizpůsobování požadavkům organizace.

Organizacím, které problematiku řízení vztahů s dárci aktuálně řeší doporučujeme kontaktovat CRM pro neziskovky. Poskytujeme služby v celé šíři implementace CRM systémů včetně nutných poradenských služeb a konzultací. Jsme tu proto, abychom Vám nabídli ta nejlepší řešení.