Salesforce Customer 360 Data Manager

Vylepšete CRM systém o Salesforce Customer 360 Data Manager: data různých aplikací v jednom vizuálu, aktualizace dat napříč aplikacemi v reálném čase a víc!

Salesforce Customer 360 Data Manager

Vyzkoušejte novinku v B2C technologiích

Ve společnosti stále roste tlak na perfektní zákaznický servis. Očekávají ho i naši dárci a sponzoři. Proto jste si možná pořídili CRM systém. Ne, není to fér. Když nefungujete stejně skvěle jako Amazon, lidé se shovívavě usmívají: “No jo, neziskovka.” Jenže jak zařídit rychlé sdílení v pralese dat? Jak propojit data napříč komunikačními kanály a odděleními, napříč celou řadou týmů od fundraisingu po služby? Většině z nás by se to hodilo stejně jako našim klientům, protože bychom vyšli vstříc lidem a zas bychom si o kus usnadnili práci. Jenže se to snáz řekne, než udělá. Salesforce se o takovou integraci pokusil aplikací Customer 360 Data Manager. Podíváme se, jak se to povedlo.

Dáte všechno dohromady a není to guláš

Už nějakou dobu užívá Salesforce společný datový model pro B2B produkty. Všechno je kompatibilní s Lightning Platform a datový model Standard and Custom Objects umožňuje pracovat s daty ze všech aplikací pro marketing, prodeje, B2B obchody i služby. 

B2C produkty takové štěstí dosud neměly. Cloudové aplikace pro marketing, obchod nebo služby běží na různých platformách. Samostatně fungují víc než dobře, ale propojení znamená pro každého ajťáka výzvu. Proto Salesforce přišel s iniciativou, která má umožnit sdílení dat aplikací s různými datovými modely. Nový produkt dostal název Customer 360 Data Manager a umí spojit profily klientů z jednotlivých aplikací do jednoho společného díky jedinečnému ID osoby. Stačí registrovat všechny cloudové aplikace a namapovat záznamy do Manageru. Data se nepřeklápí ani nekopírují na nějaké centrální úložiště, ale aplikace si vytvoří unifikovaný profil zákazníka ze všech získaných dat. Veškerá data a události v reálném čase aktualizuje a distribuuje napříč systémy podle potřeby. Nástroj má zabudovanou funkci, která brání duplicitnímu zadávání dat, takže co už jednou někdo naťukal do Commerce Cloud, najdete při propojení i v ostatních aplikacích. Manager rozpozná duplicitu nejen v rámci jednoho, ale ve všech připojených systémech. 

Salesforce slibuje, že sjednocení profilu zákazníka umožní organizaci násobně lepší přístup ke klientům

První recenzenti o platformě básní

Je jasné, že autor své dílo chválí, ale co od novinky skutečně očekávat? První uživatelé si pochvalují hned několik věcí:

  • Je to zatím nejrychlejší cesta, jak sdílet aktuální data napříč systémy.
  • Získáte nový pohled na data, protože Manager propojí informace z různě zaměřených aplikací.
  • Informace využijete ve všech vašich aplikacích. Jeden kanál data získá, všechny týmy je využijí.
  • Data se mění podle toho, jak se mění zákazník.
  • Lépe porozumíte klientovi a rychleji rozpoznáte trendy a zareagujete na ně. Rychleji byste to dokázali s využitím tradičních funkcí pro správu dat. 

Z toho nám vychází jediné: Data Manager vyzkoušejte. Organizaci jistojistě ušetří zas nějaké to ruční “datlování” a přinese nové pohledy a třeba i zásadní změny v přístupu k dárcům a sponzorům a v plánování dalšího rozvoje.

Hračka pro admina, přínos pro týmy

Data Manager představuje nejjednodušší cestu k integraci napříč aplikacemi a zdroji dat Salesforce. Tento nástroj primárně užívá správce dat nebo cloudu, který nastaví oprávnění a přístupy, zajišťuje bezpečnost dat a namapuje data z příslušných systémů. Administrátor se postará o implementaci technologického řešení v celé organizaci, řešit ho v rámci jednoho oddělení by nedávalo smysl. Uživatelé pak již jen těží z možností propojených systémů a sen o dokonalém servisu se může plnit.